8 februari 2014

SGP gestart met verkiezingscampagne

ZWARTEWATERLAND – De verkiezingscampagne van de SGP is zaterdag van start gegaan met de presentatie van het verkiezingsprogramma. Fractievoorzitter Maarten Slingerland overhandigde op het gemeentehuis een exemplaar aan wethouder en lijsttrekker Arie Speksnijder. Het verkiezingsmotto is : Betrokken, Betrouwbaar en Principieel, het handelsmerk van de SGP. Speksnijder gaf daarbij aan, dat de komende periode een aantal speerpunten door een enthousiast campagneteam aansprekend onder de aandacht zullen worden gebracht. “Wij richten ons op de gehele bevolking, zonder onderscheid; alle kernen, maar ook de kleinere kernen hebben hun specifieke aandachtspunten, waar wij graag in een volgend college mee aan de slag willen” zo gaf hij aan.

Het alleszins leesbare verkiezingsprogramma 2014-2018 is ook te vinden op de website: www.zwartewaterland.sgp.nl Het   mondt uit in een 20-tal speerpunten, die weer onderverdeeld kunnen worden in vier kernpunten: Stabiel bestuur, Gezonde financiën, Sociaal gezicht en Vitale kernen. De komende tijd worden ze onder de aandacht gebracht in folders, advertenties, lokale omroep, lijsttrekkersdebatten en op andere creatieve manieren. De SGP is er klaar voor.